stasova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webinyo telaffuzu ve kulağa hoş gelmesi acisindan akılda kalıcı.
Teşekkürler hocam
JOB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.net olması dezaavantaj gibi ama webinyo
Teşekkürler hocam
caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@WxTimer; webinyo dile daha sempatik geliyor
Teşekkürler hocam
Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webinyo
Teşekkürler hocam
Golkenari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webinyo
Teşekkürler hocam