• 31-05-2009, 19:58:27
    #1

    yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar.
  • 31-05-2009, 20:03:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam amblemi alıp yanına yazı yazmışsın.
    Pek yaratıcılık yok yani.
    Eline sağlık.
  • 31-05-2009, 20:06:23
    #3
    yazdığım yazı hakkında değil domain hakkında fikir istemiştim.
  • 31-05-2009, 20:10:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hee
    Bende logo hakkında yorum istedin sandım.
    Güzelmiş domain.
    Güle güle kullan.
  • 31-05-2009, 20:12:16
    #5
    Misafir
    Ne işe yarayacak, ne için kullanacaksın anlamadım
  • 31-05-2009, 20:17:28
    #6
    Hocam domain satış appraisals bölümündeyiz Logo ne alaka.

    Yapılacak tek şey adındanda anlaşıldığı gibi BMW araçların klipleri. Bol bol malzeme çıkacaktır zaten.
  • 31-05-2009, 20:20:50
    #7
    Misafir
    Ya arkadaş domaini yazmak yerine bi resme yazıp eklemiş, neden logo falan katıyosunuz ortaya ?
  • 31-05-2009, 20:22:12
    #8
    bmw üzerine ankara,izmir,antalyada organizasyonlar düzenliyoruz.bir kaç sitemiz var bmw ücerine oradanda destek alacağını düşünerek açtım.
  • 31-05-2009, 20:47:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bence tek bir marka üzerine yoğunlaşacağına arabaclip.com tarzında bir domainle daha uygun projeler yapılabilir.