yorumlarınız neler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yorumlarınız neler
10
●
523
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
yorumlarınız neler
1
2
31-05-2009, 19:58:27
#1
Okan
yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar.
31-05-2009, 20:03:22
#2
milworm
Üyeliği durduruldu
Hocam amblemi alıp yanına yazı yazmışsın.
Pek yaratıcılık yok yani.
Eline sağlık.
31-05-2009, 20:06:23
#3
Okan
yazdığım yazı hakkında değil domain hakkında fikir istemiştim.
31-05-2009, 20:10:40
#4
milworm
Üyeliği durduruldu
hee
Bende logo hakkında yorum istedin sandım.
Güzelmiş domain.
Güle güle kullan.
31-05-2009, 20:12:16
#5
EscapeLord
Misafir
Ne işe yarayacak, ne için kullanacaksın anlamadım
31-05-2009, 20:17:28
#6
Mahmut.EFE
Hocam domain satış appraisals bölümündeyiz
Logo ne alaka.
Yapılacak tek şey adındanda anlaşıldığı gibi BMW araçların klipleri. Bol bol malzeme çıkacaktır zaten.
31-05-2009, 20:20:50
#7
EscapeLord
Misafir
Ya arkadaş domaini yazmak yerine bi resme yazıp eklemiş, neden logo falan katıyosunuz ortaya ?
31-05-2009, 20:22:12
#8
Okan
bmw üzerine ankara,izmir,antalyada organizasyonlar düzenliyoruz.bir kaç sitemiz var bmw ücerine oradanda destek alacağını düşünerek açtım.
31-05-2009, 20:47:23
#9
SecurityHome
Üyeliği durduruldu
bence tek bir marka üzerine yoğunlaşacağına arabaclip.com tarzında bir domainle daha uygun projeler yapılabilir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler