• 29-05-2009, 01:08:39
    #1
    ederi nedir acaba? yardımcı olursanız sevinirim.
  • 01-06-2009, 21:22:49
    #2
    bu kadar kötü bir domain mi?
  • 02-06-2009, 00:23:46
    #3
    Kötü bir domain değil gayet güzel ancak uzantısı .us olduğu için fazla önemsememiş millet.
    Güzel bir portal ve iyi bir içerikle gayet güzel iş yapar.
  • 02-06-2009, 00:26:49
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amerikadai türk şirketlerine yönelik kurarsan çok güzel oturur
  • 02-06-2009, 00:28:33
    #5
    alibaba.com tarzında bir site oluşturabilirsen süper olur.
    Tabi o altyapıyı kaldırmak mesele.
  • 02-06-2009, 00:32:34
    #6
    www.eksisozluk.com adlı üyeden alıntı:
    2005 Ağustos ayı itibariyle Yahoo'nun Uzak Doğu pazarına yaptığı açılımın bir sonucu olarak 1 milyar dolara yakın bir miktar karsılığında 40% hissesini satın aldığı b2b sitesidir.Alibaba.com
    ---
  • 02-06-2009, 00:38:17
    #7
    satıcakmısın satıcaksan talip olabilirim