• 24-05-2009, 00:42:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    komik.vg
    periyot.net

    bu 2 domain yakında düşecekler. uzatsam mı uzatmasam mı karar veremedim. görüşleriniz nedir?
  • 24-05-2009, 00:43:57
    #2
    bırak gitsin derim reg parasına değmez
  • 24-05-2009, 00:44:14
    #3
    bir sene tuttunda işine yaradımı.? yaramadıysa çıkart satışa
  • 24-05-2009, 00:44:24
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Periyot.Net güzel uzat derim, diğeri uzantıdan kaybediyor dostum
  • 24-05-2009, 00:45:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    periyot.net uzat bence. Diğerini sal gitsin
  • 24-05-2009, 00:50:39
    #6
    açıkçası ben 2sinide uzatmak istemiyorm uzatırsam da şimdi satmam 1 sene sonra satarım. şimdi almak isteyen varsa uzatmadan ucuza verebilirim.
  • 24-05-2009, 00:53:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sal gitsin
  • 24-05-2009, 01:24:28
    #8
    periyot com. uzantısını takip etmemişsin şubatta almışlar
  • 24-05-2009, 03:40:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sal çayıra hacı iş yapmaz , ama projen varsa değerlendir