• 20-04-2009, 22:07:22
    #1
    Gokhanunal.[C.O.M.] ne eder ? projelendirmeye deger mi?
  • 20-04-2009, 22:24:02
    #2
    ooo ii domain kapmışsın kendisiyle görüş bence
  • 20-04-2009, 22:44:51
    #3
    Bence projelendirme ayqan sonradan şikayet edebiliyorlar parka çek bekle derim
  • 21-04-2009, 00:04:26
    #4
    güzel öneriler ) maçda pankart mı açsam :d gökhan domainin bende falan diye =)
  • 21-04-2009, 00:06:30
    #5
    güzel fikir ama domain'in ederi gökhanın performansına bağlı desem yanlış olur mu acaba
  • 21-04-2009, 00:08:01
    #6
    henüz 26 yasında forvet. milli takımdada oynuyor.
  • 21-04-2009, 00:08:53
    #7
    bencede bizim gökhan böle kaçırmaya devam ederse kapıya koyarlar onu şu sivas maçını izleyin cumartesiye patlarsa gökhan artar değeri domainin
  • 21-04-2009, 00:10:01
    #8
    ehhu , izleyelim kardeşim