• 13-04-2009, 22:37:24
    #1
    Bu akşam regledigim üç domain

    recepivedik(b.i.z.)
    ehhu(n.e.t.)
    turkvideo(n.e.t.)

    düşüncelerinizi alabilirmiyim?
  • 13-04-2009, 22:38:47
    #2
    recepivedik.(b.i.z) eğer ilgilenilirse çok iyi bir domain.Satmak isterseniz bu domaini haberim olsun
  • 13-04-2009, 23:17:49
    #3
    turkvideo.net gozume kestirmistim ama halihazirda domainlerim bos duruyor

    hayirli olsun kardes guzel domainler yakalamissin...

    RecepIvedik 100 den asagi satma derim
  • 13-04-2009, 23:18:59
    #4
    recep ivedik le çok uğraşmış biri olarak hiç değmez diyorum. ehhu ve turkvideo bayağı güzel.
  • 14-04-2009, 11:18:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Recep ivedik iş yapar tabi devamı çekerse filmin
  • 14-04-2009, 11:56:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    recepivedik dün kontrol ettiğimde boşta idi. almak istedim ama haberspor.org aldıgım için limitimi doldurdum

    hayırlı olsun.
  • 14-04-2009, 19:08:20
    #7
    turkvideo'ya bir script kurmayı planlıyorum. diğerleri için birşey düşünmedim henüz.. yorumlar için teşekkürler.