Herkese esenlikler diliyorum dostlar. Sizce yeni domainim nasıl ? Bir sözlük kurmayı düşünüyorum. Sizce sözlük iyi bir fikir mi yoksa blog olarak mı kurmalıyım ?
Düşüncelerinizi bekliyorum. Herkese iyi geceler.
komploteorileri.com.tr
Düşüncelerinizi bekliyorum. Herkese iyi geceler.
komploteorileri.com.tr