• 17-09-2022, 17:26:47
    #1
    Arkadaşlar ön sipariş vb. vermedim. Siparişlerin onaylanması sebebiyle .tr domain değerlendirme konuları arttı. Ben de bir bakayım dedim kendi adımın org tr si boşmuş. Hayırlı olsun
    • berkay.org.tr
  • 17-09-2022, 17:35:22
    #2
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ön sipariş vb. vermedim. Siparişlerin onaylanması sebebiyle .tr domain değerlendirme konuları arttı. Ben de bir bakayım dedim kendi adımın org tr si boşmuş. Hayırlı olsun
    • berkay.org.tr
    Nereden aldınız ve hemen onaylandı mı? 2 gün önce normal sipariş verdiğim domaini hâlâ hesabımda görmek nasip olmadı da
  • 17-09-2022, 17:38:22
    #3
    saçma bence,
    hasan org tr boş
    alsam ne olacak
  • 17-09-2022, 17:41:28
    #4
    4 domain kayıt ettim 4 taneside onaylandı.

    bayin (.com.tr)
    bayiniz(.com.tr)

    Diğer ikisi de firma domainleri.
  • 17-09-2022, 17:45:32
    #5
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden aldınız ve hemen onaylandı mı? 2 gün önce normal sipariş verdiğim domaini hâlâ hesabımda görmek nasip olmadı da
    Metunic den aldım hocam 5 dakika içinde onaylandı .
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma bence,
    hasan org tr boş
    alsam ne olacak
    Direkt isim domaini almak istedim isim soyisim yerine en mantıklısı bu gözüktü .tercih meselesi

    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 domain kayıt ettim 4 taneside onaylandı.

    bayin (.com.tr)
    bayiniz(.com.tr)

    Diğer ikisi de firma domainleri.
    Hayırlı olsun hocam güzel domainler
  • 17-09-2022, 17:49:23
    #6
    Hemen onaylanmıyor ki. 1 hafta beklicekmişiz
  • 17-09-2022, 18:05:07
    #7
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen onaylanmıyor ki. 1 hafta beklicekmişiz
    Hocam ön sipariş vermeden dün direkt satın aldım 5 dakika içinde onaylandı niye yalan söyleyeyim
  • 17-09-2022, 18:12:44
    #8
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ön sipariş vermeden dün direkt satın aldım 5 dakika içinde onaylandı niye yalan söyleyeyim
    Yapan söylüyorsunuz demedim ki. Firmanın bana söylediğini yazdım. Ön kayıtsızlar anında onaylanıyor zaten