• 08-03-2009, 22:53:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bi domain için yorum isteyeceğim.

    Net uzantısında alışveriş sitesi olan bir domain

    Bendeki ; Alisverisvitrini.com


    Sizce ne kadara satmalıyım ?
  • 09-03-2009, 22:19:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 dolardan az etmez bence.. kriz bitince daha iyi yapar..
  • 10-03-2009, 11:41:45
    #3
    Yorum için tşk. Zaten daha süresi var domainin biraz bekliyim olmazsa
  • 10-03-2009, 11:56:42
    #4
    çok güzel bir alan adı bekletirsen ilerde çok güzel bir para eder
  • 10-03-2009, 19:31:12
    #5
    darklive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel bir alan adı bekletirsen ilerde çok güzel bir para eder

    Tşk ederim, iyi bir teklif gelmedikçe bekletmeyi düşünüyorum.
  • 10-03-2009, 19:33:26
    #6
    Sana gelecek teklifler doğrultusunda hareket sen şu fiyatı isterim deme
  • 11-03-2009, 11:57:47
    #7
    Şu anda zaten herhangibir fiyat belirmedi kafamda.
  • 19-03-2009, 13:35:59
    #8
    en az 200-300 eder bence
  • 19-03-2009, 13:44:01
    #9
    güzel bir domain..