ben ne yaptım (+r10)
31
●2.106
- 07-08-2022, 21:42:39Teşekkür ederizsaitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 01:09:55Yeni üyeler yazsaydı haklıydınız ama geçmişte de açtığım konularda bu konuda da olumsuz yorum yapabilecekken +r10 için yorum atacak pek kişi yoktu hocam teşekkür ederim yorumun içinTuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Takip ettiğim birinden bu yorumu almak ayrı mutlu etti teşekkür ederimMAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle