Hocam r10+ yazdığınız için herkes başarılı, kaliteli demiş ama bana göre pek bir değeri yok. Hayırlı olsun.
Yeni üyeler yazsaydı haklıydınız ama geçmişte de açtığım konularda bu konuda da olumsuz yorum yapabilecekken +r10 için yorum atacak pek kişi yoktu hocam teşekkür ederim yorumun için
yerinde bir karar hayırlı olsun diyelim ..
r10+ Vermesenizde olur
Takip ettiğim birinden bu yorumu almak ayrı mutlu etti teşekkür ederim