bi.moda Değerlendirme
3
●148
- 04-08-2022, 17:25:30Merhaba, bi.moda alan adını kayıt ettim, blog veya alışveriş olarak düşündüm veya aynı anda ikiside olabilir belkide, isim sizce jenerik midir ? tutar mı tutmaz mı fikirleriniz nedir?
- 04-08-2022, 17:36:28krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlışveriş düşünüyorum ama hepsiburada ve trendyol gerçekten işin baronu haline geldiler ciddi sermaye gerekiyor, ama belki belli başlı birkaç ürün üzerine yoğunlaşırsam oradan bir pay alabilir diye düşündüm. Blog ağırlıklı başlayıp işi ticarete de döndürebilirim belki kitle yakalarsam.Nersinden başlasam emin değilimXcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle