• 04-08-2022, 17:25:30
    #1
    Merhaba, bi.moda alan adını kayıt ettim, blog veya alışveriş olarak düşündüm veya aynı anda ikiside olabilir belkide, isim sizce jenerik midir ? tutar mı tutmaz mı fikirleriniz nedir?
  • 04-08-2022, 17:27:02
    #2
    Çok hoş duruyor ilk izlenimde, gerisi yapacaklarınıza kalmış. Bence tutar. Alışveriş daha iyi olur, blog kısmını seo için ayarlarsınız.
  • 04-08-2022, 17:30:10
    #3
    Alışveriş sitesi çok var. Hele hele trendyol ve hepsiburada gibi dehşet reklam bütçeleri olan sitelerin yanında hiç şansınız yok.

    Moda hakkında haberler blog tarzı bir site çok daha hoş olacaktır.
  • 04-08-2022, 17:36:28
    #4
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok hoş duruyor ilk izlenimde, gerisi yapacaklarınıza kalmış. Bence tutar. Alışveriş daha iyi olur, blog kısmını seo için ayarlarsınız.
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışveriş sitesi çok var. Hele hele trendyol ve hepsiburada gibi dehşet reklam bütçeleri olan sitelerin yanında hiç şansınız yok.

    Moda hakkında haberler blog tarzı bir site çok daha hoş olacaktır.
    Alışveriş düşünüyorum ama hepsiburada ve trendyol gerçekten işin baronu haline geldiler ciddi sermaye gerekiyor, ama belki belli başlı birkaç ürün üzerine yoğunlaşırsam oradan bir pay alabilir diye düşündüm. Blog ağırlıklı başlayıp işi ticarete de döndürebilirim belki kitle yakalarsam.Nersinden başlasam emin değilim