• 18-02-2009, 03:06:07
    #1
    kasimpasaspor.net

    yorumlarınızı alabilir miyim?
  • 18-02-2009, 03:25:28
    #2
    kasimpasa.net olsaydı çok çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum
  • 18-02-2009, 04:26:15
    #3
    yanılmıyorsam bu domainin geçen sene de forumda ado geçmişti.

    süper lige çıkma ihtimalleri yüksek ama iş yapacağını sanmıyorum. haliyle para da etmeyecektir.
  • 18-02-2009, 14:02:39
    #4
    Tabii ki kasimpasa.net olsa daha iyi olurdu ama, nasip diyelim

    Zaten proje falan düşünmüyorum, satmayı düşünüyorum 3 5 ne olursa.
  • 18-02-2009, 14:05:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yıllanması beklesen daha mantıklı olur en az 1 & 2 sene sonra....
    verim verebilirm şuanda yapabiliyorsan ufak bir site kur ufak çaplı domain tanınsın
    tam olarak kendisi vermesen bile site için daha sonrada otomatik olarak kendini gösterebilir

    kolay gelsin hayırlı olsun.