• 28-04-2022, 11:42:28
    #1
    Merhaba. Apple "Kendi telefonunu kendin tamir et "uygulaması başlattı. Henüz sadece ABD de geçerli. Fakat globale de geleceğini düşünüyorum. Pek tabii Türkiye'ye de. Tamir parçalarının satılması veya değişimle alakalı bilgi verici blog sitesi açılabileceğini düşündüm ve aşağıdaki 4 domaini kayıt ettim. Sizce değerlenir mi? Tamamen al/sat amaçlı aldım. Projelendirecek bir vaktim bulunmuyor.

    iphonerepairkits.com
    applerepairkits.com
    iphonetamirkiti.com
    appletamirkiti.com
  • 28-04-2022, 11:44:12
    #2
    bence parayı çöpe atmışsın
  • 28-04-2022, 11:44:32
    #3
    Harika düşünce. Ben de bu sabah görüp keşke Türkiye'ye gelse demiştim.

    Olur da gelirse, gerçekten iş yapacak keywordleri almışsınız. Bol kazançlar.
  • 28-04-2022, 11:46:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence de parayı resmen torpağa gömmüşsün üstat. Şahsi görüşüm.
  • 28-04-2022, 11:50:05
    #5
    Maalesef bence de boşa almışsın. İnşallah yanılıyorumdur.
  • 28-04-2022, 11:52:39
    #6
    Merhaba. Yeni bir sektörse eğer aranma hacmi de daha sonra yükselişe geçecektir tahminen. 👍
  • 28-04-2022, 11:56:12
    #7
    Kötü yorumlara aldanma. Gayet de iyi bir yatırım. 75 TL'den aldığını varsayıyorum, 300 TL'ye 30 bin tl bırakma potansiyeli olan 4 domain almışsın. En kötü reg fiyatlarından verirsin. Neden insanın moralini bozuyorsunuz arkadaşlar. Sen takma bunları kafana kardeşim, benim de yeni reglediğim domaine 1/10 falan demişlerdi, aynı gün forum dışı 4 bin tl'ye satıp parasıyla domain portföyü oluşturdum. Sırf bunlara gıcıklığına he 😅 Tam gaz devam.
  • 28-04-2022, 15:24:06
    #8
    İleriye dönük yatırım olmuş, acele etme bekle.
  • 28-04-2022, 17:30:39
    #9
    Güzel domainler, bol kazançlar.