Kötü yorumlara aldanma. Gayet de iyi bir yatırım. 75 TL'den aldığını varsayıyorum, 300 TL'ye 30 bin tl bırakma potansiyeli olan 4 domain almışsın. En kötü reg fiyatlarından verirsin. Neden insanın moralini bozuyorsunuz arkadaşlar. Sen takma bunları kafana kardeşim, benim de yeni reglediğim domaine 1/10 falan demişlerdi, aynı gün forum dışı 4 bin tl'ye satıp parasıyla domain portföyü oluşturdum. Sırf bunlara gıcıklığına he 😅 Tam gaz devam.