• 12-02-2009, 20:36:43
    #1
    a5u.com

    Sizce ederi nedir bu domainin ?
  • 12-02-2009, 20:44:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ara millette alım gücü yok hocam

    ama fiyat sorarsan bu ara gideceği fiyat: 200 lira
  • 12-02-2009, 20:46:27
    #3
    reg fee... hemen alabilirim
  • 12-02-2009, 21:15:09
    #4
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reg fee... hemen alabilirim
    reg fee doğru söylüyo zarara girme yeni reg + 10 veriym
    şaka bi yana kriz falan olayından önce 220$ alıcısı vardı şimdi 200 - 220 ytl civarı bence elinde tut değerlensin
  • 12-02-2009, 21:19:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam şuanki appraisal durumları ve domain satış durumları sakat birazbeklersen güzel fiyata satarsın sen boşver reg fee diyenleri falan..
  • 12-02-2009, 21:21:21
    #6
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şuanki appraisal durumları ve domain satış durumları sakat birazbeklersen güzel fiyata satarsın sen boşver reg fee diyenleri falan..

    ciddiye mi aldın

    samanları nerede saklıyosun
  • 12-02-2009, 21:23:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddiye mi aldın
    samanları nerede saklıyosun
    ciddiye aldım sence samanlık nerede saklanır samaklıkta şaka bi yana senin ne demek istediğini gayet iyi anladım neden dersen günde hemen hemen 1-2 tane pm geliyor bendeki 3 char ve 4 char domainler için bundan 3 ay önce 100 $ verenler şimdi 20 $veriyor yani elimdeki domainlerin akarı yok kokarı yok eninde sonunda yüksek bir karla gider bunlar ama şimdi değil haksızmıyım ? hatta senin 3 cahr içinde konusmustuk fiyat aldım ?
  • 12-02-2009, 21:26:17
    #8
    200 TL ye alıcısına satarsın kriz ortamı ama düşük fiyatlara rağmen millet para harcamak istemiyor beklet elinde satma
  • 12-02-2009, 22:35:34
    #9
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddiye aldım sence samanlık nerede saklanır samaklıkta şaka bi yana senin ne demek istediğini gayet iyi anladım neden dersen günde hemen hemen 1-2 tane pm geliyor bendeki 3 char ve 4 char domainler için bundan 3 ay önce 100 $ verenler şimdi 20 $veriyor yani elimdeki domainlerin akarı yok kokarı yok eninde sonunda yüksek bir karla gider bunlar ama şimdi değil haksızmıyım ? hatta senin 3 cahr içinde konusmustuk fiyat aldım ?
    Digitalpoint te 100$ vermiyorlar mı