• 25-01-2009, 00:17:52
    #10
    sanırım yanılmıyorsam bu yakın zamanda boştu ve ben almamıştım ertesi gün unutmuştum almayı şimdi aklıma geldi güzel domain
  • 25-01-2009, 00:19:49
    #11
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım yanılmıyorsam bu yakın zamanda boştu ve ben almamıştım ertesi gün unutmuştum almayı şimdi aklıma geldi güzel domain
    Teşekkür ederim.

    Ben takipçisiydim. Düştüğü dakika regledim. Yani boşta çok beklemedi beni.