• 22-12-2006, 10:33:19
    #1
    arkadaşlar daha yeni aldım domaini kendi yazdığım bi script için. 2.ci El Otomobil sizce ne kadar edebilir
  • 22-12-2006, 17:30:12
    #2
    yok mu arkadaşlar bi yorumu olan ne kadar eder bu melet. free reg temi kalır?
  • 22-12-2006, 22:20:33
    #3
    saol ya walla içim karamıştı kimse bişi yazmadı diye
  • 22-12-2006, 22:24:10
    #4
    Yanlış anlama fakat .net ve .org(ve diğerleri)'unun boş olması domaini değersiz kılar. Yani onlar da kapış olsaydı güzel para ederdi.
  • 22-12-2006, 22:33:53
    #5
    alorak haklı, diğerlerininde sahibi olmak, veya dierlerininide sahibi olması domaine kazandırırdı

    şu durumda ederi 1 domain ücretidir, gerçekten projesi olup ve domain bulamayan bi arkadaşa 20$a falan satabilirsin kanaatindeyim
  • 22-12-2006, 22:36:33
    #6
    çok saolun arkadaşlar o zaman kendim değerlendirmeye devam edeyim bari pr sini adam edeyim belki yarın öbürgün değeri artar deli_dana ve tüm ilgilenelere teşekkürler