istifa(.)net görüşleriniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
istifa(.)net görüşleriniz?
10
●
129
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
istifa(.)net görüşleriniz?
1
2
24-10-2021, 11:28:30
#1
alperengnc
.Net uzantılıdır.
Jeneriktir.
Yeni Kayıt Edilmiştir.
Değerli forum üyelerinin yorumlarını bekliyorum.
24-10-2021, 11:32:13
#2
hasip
Öncelikle hayırlı olsun, itiraf siteleri gibi istifa ettim kurtuldum benzeri bir slogonla yayın yapan site olabilir
24-10-2021, 11:34:06
#3
alperengnc
hasip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun, itiraf siteleri tarzında gibi istifa ettim kurtuldum benzeri bir slogonla yayın yapan site olabilir
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Fırsat bulabilirsem projelendirmeyi düşünüyorum
24-10-2021, 11:37:30
#4
DelpaN
Akılda kalıcı güzel bir domain başarılar
24-10-2021, 11:39:02
#5
alperengnc
DelpaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Akılda kalıcı güzel bir domain başarılar
Teşekkürler hocam sağ olun.
24-10-2021, 11:40:51
#6
UzmanTarih
Güzel alan adı ama bu ülkede tutmaz
24-10-2021, 11:41:23
#7
Gelistirici
En iyisi sanırım
İstifa eden, etmeyi düşünen, iş kurmak için çabalayan girişimciler için bir forum niteliğinde yapılandırma yakışır bence hocam .)
24-10-2021, 11:41:52
#8
alperengnc
UzmanTarih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel alan adı ama bu ülkede tutmaz
eşekkürler Hocam
24-10-2021, 11:42:47
#9
alperengnc
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstifa eden, etmeyi düşünen, iş kurmak için çabalayan girişimciler için bir forum niteliğinde yapılandırma yakışır bence hocam .)
Güzel bir tavsiye, değerli tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler