Konu
istifa(.)net görüşleriniz?
24-10-2021, 11:41:23
#7
Gelistirici
En iyisi sanırım
İstifa eden, etmeyi düşünen, iş kurmak için çabalayan girişimciler için bir forum niteliğinde yapılandırma yakışır bence hocam .)