• 17-08-2021, 12:27:49
    #1
    Selamlar,

    Konuyu merakımdan açıyorum, nasıl fikirler çıkar bakalım
  • 17-08-2021, 12:30:49
    #2
    Ozzy olsaydı daha akılda kalıcı olurdu
  • 17-08-2021, 12:31:04
    #3
    Neden iki z
  • 17-08-2021, 12:38:11
    #4
    Yani arkadaşlar domain öyle düştü. Olsaydı ölseydi konusunda yapabileceğim bir şey yok maalesef
  • 17-08-2021, 12:52:38
    #5
    Akılda kalıcı değil hocam
  • 17-08-2021, 21:56:27
    #6
    Ozzy olsaydı göze çok daha güzel hitap ederdi başarılar
  • 18-08-2021, 00:24:22
    #7
    DWather adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Konuyu merakımdan açıyorum, nasıl fikirler çıkar bakalım
    Merhaba hocam projelendirilirse iş yapar değerlendirilebilir
  • 18-08-2021, 01:34:14
    #8
    Hoş görünüyor ama akılda kalıcılığı yok pek :/