• 27-07-2021, 20:42:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar.
    elimdeki domain’i tutuyorum getirçarşı, getirbüyük üzerinden aklıma gelip aldığım bir domain. siz ne düşünüyorsunuz?
  • 27-07-2021, 20:44:30
    #2
    Gayet güzel
  • 27-07-2021, 20:51:30
    #3
    Güzel hocam alıcısı çıkar.
  • 27-07-2021, 20:56:18
    #4
    bence elinden tutan büyük bir firma olursa yürür gider. gayet hoş domain.
  • 27-07-2021, 20:59:27
    #5
    Marka ihlalinden elinden alınmazsa şükredin☺☺
  • 27-07-2021, 21:00:51
    #6
    yakında bende çıkaracam koşturgelsin diye
  • 27-07-2021, 21:07:38
    #7
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Güzel bence Alıcısı olur
  • 27-07-2021, 21:53:44
    #8
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka ihlalinden elinden alınmazsa şükredin☺☺
    patent başvurusu yapacağız çünkü sonunda hemen var
  • 27-07-2021, 21:55:20
    #9
    Getir Götür Şenol var Çorum'da. Getir yokken o vardı.

    Bakınız


    https://www.youtube.com/watch?v=T-03_86l01M