• 01-01-2009, 20:47:23
    #1
    e-grafik.net için yorumlarınızı alayım..

    cogu uzantıları dolu ve hoşuma gittiği için aldım

    sizce nekadar eder yada nasıl bir proje gider bu domaine
  • 02-01-2009, 19:06:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel domain

    e-grafik.pl diye yabancı bir sitede var..

    cogu uzantısı dolu sanırım..degerlendir derim

    kolay gelsin
  • 03-01-2009, 11:41:02
    #3
    o siteyi biliyorum emin..bende baktım cok güzel de yapmıslar ...bakalım artık