Sevgili SMM ilgilileri. çok yakında bu sistem instagram tarafından hor görülmeye başlayacak haberiniz olsun.
şuan anda alınan takipler ne kadar organik gibi görünsede, sosyal medya mühendisleri bunların stratejik olarak organik olmadığının farkında.
hesaplarının ban yememesi için, SMM olayını bırakıp normal yoldan doğal takipçi toplayın yada instagram reklamlarına yönelin.
instagram gibi bir sosyal devi, kendi reklam kaybını istemez. her yapılanın farkında. zamanla bu hesaplar takipçi almamaya, payları görmemeye başlarlar.
120K takipçi olan site payı yüzde 3 görür. oda gerçek doğal olanlar. önemli olan rakam değildir.
bu paylaşımımdan sonra beni topa tutan arkadaşlar olabilir. hepsine saygım var. herkese hayırlı işler...
Smmci olarak şöyle bir gerçek var hocam eğer smm servisleri olmazsa emin ol instagram daha az popüleritesi olurdu 😊 yani instagram bunu engelleyemeyecek kadar bilgisiz mi? Geçen yıl herkesi patlattı fiyatlar bu yüzden yükseldi. Demekki istediğinde engelleyebiliyor ama demekki işine geliyor 😊 reklam geliri düşmüyor tam tersi yükseliyor
Ben 10 takipçili hesap ile reklam vermem ama 100 k takipçi hesap ile veriyorlar ve instagram kullanıcısıda artıyor bu bot hesaplar sayesinde öylede düşünmek gerek
Smmci olarak şöyle bir gerçek var hocam eğer smm servisleri olmazsa emin ol instagram daha az popüleritesi olurdu 😊 yani instagram bunu engelleyemeyecek kadar bilgisiz mi? Geçen yıl herkesi patlattı fiyatlar bu yüzden yükseldi. Demekki istediğinde engelleyebiliyor ama demekki işine geliyor 😊 reklam geliri düşmüyor tam tersi yükseliyor
Ben 10 takipçili hesap ile reklam vermem ama 100 k takipçi hesap ile veriyorlar ve instagram kullanıcısıda artıyor bu bot hesaplar sayesinde öylede düşünmek gerek
bu sayede piyasada "ORGANİK HESAP" adı altında kelime türedi. çünkü herşeyin sahtesini ürettik.
ben bu fikrimi yüksek güvenilir yerler ile iletişimde olduğumdan dolayı paylaştım. yoksa banane.
Organik olmadığını anlamıyorsan sosyal medya uzmanına bırak o alsın hesabı o zaman 😉
o adamın takpçisi organik değilse, ozaman döngüuye girer. aldığı organik adı altındaki tekipçiler yalan olur. ben anlamadığımdan yazmıyorum. malesef öyle olduğu için fikrimi beyan ettim.
bu sayede piyasada "ORGANİK HESAP" adı altında kelime türedi. çünkü herşeyin sahtesini ürettik.
ben bu fikrimi yüksek güvenilir yerler ile iletişimde olduğumdan dolayı paylaştım. yoksa banane.
sorun yok aslında hocam biz smmciler için çünkü biz sadece insta satmıyoz ki 😊 şuan tiktok ve youtubede çok güzel satılıyor 😊
sorun yok aslında hocam biz smmciler için çünkü biz sadece insta satmıyoz ki 😊 şuan tiktok ve youtubede çok güzel satılıyor 😊
bol kazançlar hepimize. yanlış anlaşıldıysam özür.
insanlarda bu daha fazla beğenilme tutkusu var olduğu sürece bu devam eder gider. ne değişirse değişsin, bu yüksek takipçim olsun beni beğensinler zihniyeti değişmediği sürece
instagram face book bütün sistemler kapansada, bu sistem işler.
bol kazançlar hepimize. yanlış anlaşıldıysam özür.
insanlarda bu daha fazla beğenilme tutkusu var olduğu sürece bu devam eder gider. ne değişirse değişsin, bu yüksek takipçim olsun beni beğensinler zihniyeti değişmediği sürece
instagram face book bütün sistemler kapansada, bu sistem işler.
Öyle zaten hocam 😊 discord cloubhouse yani her açılan sosyal medyada direk bu servisler açılıyor ve satılabiliyor nedeni ise aynen dediğiniz gibi insanlar bunu ihtiyaç gibi görüyor 😊 hayırlısı olsun