• 12-12-2006, 23:01:30
    #1
    prsi falan yok. ne kadar eder sizce?
  • 15-12-2006, 18:07:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normalde dersane, dershane şeklinde yazıldığı için, ve pr vs. olmadığı için fazla fiyata gideceğini sanmıyorum. Kayıt ücreti filan.