• 27-05-2021, 08:53:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    techno-light.net
    Sizce nasıl?

    Blog sitesi kurdum teknoloji ve internet hakkında bilgileri paylaşıyorum. Her türlü eleştiriye açığım.
  • 27-05-2021, 09:02:08
    #2
    Domain çok iyi değil, arada - var, techno müzik var ☺
  • 27-05-2021, 09:10:15
    #3
    Merhaba, hiç uğraşılmayacak tamamen gereksiz bir domain zaman kaybı bence.Yinede kendince bir çaban ve uğraşın var hayırlı olsun.
  • 27-05-2021, 09:14:09
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kısa çizgi işi bozsa da idare eder. Ancak içi dolu dolu olur ve tanınırsa kısa çizgiyi kimse görmez. ben bile...
  • 27-05-2021, 09:29:27
    #5
    Bomba domain isterseniz uygun fiyata logo yaparız
  • 27-05-2021, 09:30:56
    #6
    Kısa çizgi bozmuş hocam başarılar
  • 27-05-2021, 09:39:09
    #7
    Hiç önemi yok doğru adımlarla ilerlersen başarı elde edersin.. e-bebek.com'da çizgili mesela kullanıcı 'aaa domainde çizgi var ben buraya girmem' mi diyor ya da diğer - kullanan sitelere bu açıyla mı yaklaşıyor hayır değil.. Tutturulmuş bir çizgi iyi değil tufanı gidiyor.. Sen işini doğru yap çizgiler avantaja döner belki de..
  • 27-05-2021, 09:42:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bomba domain isterseniz uygun fiyata logo yaparız
    Teşekkürler hocam logom var.
  • 27-05-2021, 10:42:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun