Arkadaşlar Tansiyon(nokta)Net 2,5 yaşında şuanda site aktif.70-80 hiti var.Bu şekilde satsam ne kadar eder sizce?
Teşekkürler..
Tansiyon(nokta)Net ?
5
●419
- 22-12-2008, 10:31:11Eposta Aktivasyonu Gerekmekte1.000 ytl abartılı gibi geldi. Ümitlerinizi kırmak istemem ama Türkiye koşullarında sitelerin yada domainlerin ne kadara gittiğini az çok bilirsiniz. Pek kıymet bilinmiyor ne yazık ki. Ama sağlam bir medikalci bulursan güzel bir pazarlıkla iyi fiyata verebilirsin diye düşünüyorum.iyi satışlar