• 13-12-2008, 09:39:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar

    kolleksiyon (.) net 'i aldım.Bence iyi , sizce nasıl ?
  • 13-12-2008, 10:03:58
    #2
    Çift "L" ise TDK'ya göre yanlış bir kelime..

    Fazla değerli olacağını düşünmüyorum.. Güzel bir para/pul koleksiyonu çok çok daha iyi paralara satılabilir.

    koleksiyon
  • 13-12-2008, 11:41:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet,almadan önce kontrol ettim TDK'da koleksiyon olarak geçiyor. TDK'da böyle geçmesine rağmen kullanımda çift L olarak söyleniyor.
    Çok bi beklentim yok,keyfi aldım,kalsın teklif gelirse satarım diye aldım.
    .com'unu Nokta almış.
    Değerlendirmen için teşekkür ederim hocam.İyi çalışmalar