Selam arkadaşlar
kolleksiyon (.) net 'i aldım.Bence iyi , sizce nasıl ?
Kolleksiyon
2
●358
- 13-12-2008, 10:03:58Çift "L" ise TDK'ya göre yanlış bir kelime..
Fazla değerli olacağını düşünmüyorum.. Güzel bir para/pul koleksiyonu çok çok daha iyi paralara satılabilir.
koleksiyon - 13-12-2008, 11:41:21Üyeliği durdurulduEvet,almadan önce kontrol ettim TDK'da koleksiyon olarak geçiyor. TDK'da böyle geçmesine rağmen kullanımda çift L olarak söyleniyor.
Çok bi beklentim yok,keyfi aldım,kalsın teklif gelirse satarım diye aldım.
.com'unu Nokta almış.
Değerlendirmen için teşekkür ederim hocam.İyi çalışmalar