• 01-04-2021, 12:41:32
    #1



    LÜTFEN: Yorumlarınızda domain ismini yazmayınız.
  • 01-04-2021, 12:44:53
    #2
    Hocam domainleri beğendim fakat neden yazmayın dediniz acaba ?
  • 01-04-2021, 12:48:08
    #3
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam domainleri beğendim fakat neden yazmayın dediniz acaba ?
    Merhaba,

    Gereksiz link oluşmasın diye yazılmasın diyorum.Sonuçta domainleri bırakabiliyoruz yada el değiştiriyor.
  • 01-04-2021, 12:49:53
    #4
    1, 2 ve 3. domainleri beğendim, tebrikler
  • 02-04-2021, 21:32:15
    #5
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam domainleri beğendim fakat neden yazmayın dediniz acaba ?
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1, 2 ve 3. domainleri beğendim, tebrikler
    Merhaba,

    Vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim.
  • 07-05-2021, 00:49:43
    #6
    Güncel