• 08-12-2008, 20:44:40
    #1
    -güncellendi-
  • 08-12-2008, 20:54:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel ve bekle gör tarzı domainlerden.

    başında "e" olan domainleri incelememenin ağır faturası gibi bu başlık

    reseller : 50ytl

    enduser : 500ytl
  • 08-12-2008, 20:56:29
    #3
    şaşırdım bende 1999 -2013 bir bankanın elinde org da dolu, neti alayım dedim. ve bana kaldı ihalede. yeni geldi panelime parka çektim.

    yorumun için tşkler.
  • 08-12-2008, 21:01:07
    #4
    Arkadaşlar ben aranızdaki dialoğu anlayamadım. Bu domain 500 lirayamı mal oldu ve pahalı bir satın alışmı oldu yoksa pagan takip etseydim ben de alabilirdim mi demek istedi acaba?

    (kişisel yorumum 500 lira biraz pahalı göründü bana..)
  • 08-12-2008, 21:02:48
    #5
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben aranızdaki dialoğu anlayamadım. Bu domain 500 lirayamı mal oldu ve pahalı bir satın alışmı oldu yoksa pagan takip etseydim ben de alabilirdim mi demek istedi acaba?

    (kişisel yorumum 500 lira biraz pahalı göründü bana..)

    yok yok, pagan arkadaşımız e ile başlayan domainler hakkında genel bir yorum yazdı.
  • 08-12-2008, 21:08:40
    #6
    Sağol mcsa, bu domain ile ilgili şunu demek istiyorum, şimdi normalde _ veya - gibi işaretler çok istenmez domain kayıt ederken, fakat bu gibi e takılı isimlerde (belki de e-mail den gelen bir alışkanlık) - işareti daha iyi oluyor, mesela epara.net mi istersin, e-para.net mi deseler ben e-para derim.

    Domain yinede kötü demek istemiyorum, bence kötü değil, ama hangisi iyi dersek, (niye diyorsak artık, aklıma geldi yazıyorum ) e-para yada e-kredi, e-gazete , e-dergi, e-mail, e-mektup, e-posta, e-mesaj falan daha iyi sanki..

    ( Bu arada e-mektup.org ve e-kredi.org kayıtlı görünmüyorlar gayet güzel domain, alınabilir. )
  • 09-12-2008, 00:38:49
    #7
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol mcsa, bu domain ile ilgili şunu demek istiyorum, şimdi normalde _ veya - gibi işaretler çok istenmez domain kayıt ederken, fakat bu gibi e takılı isimlerde (belki de e-mail den gelen bir alışkanlık) - işareti daha iyi oluyor, mesela epara.net mi istersin, e-para.net mi deseler ben e-para derim.

    Domain yinede kötü demek istemiyorum, bence kötü değil, ama hangisi iyi dersek, (niye diyorsak artık, aklıma geldi yazıyorum ) e-para yada e-kredi, e-gazete , e-dergi, e-mail, e-mektup, e-posta, e-mesaj falan daha iyi sanki..

    ( Bu arada e-mektup.org ve e-kredi.org kayıtlı görünmüyorlar gayet güzel domain, alınabilir. )

    artık başında e olan domainlerde kesme işareti olmaması daha makbul, bu nedenle ekolay gibi siteler kesme işaretini zaman içinde kaldırdılar. ancak bu domaine göre de göreceli bir tartışma konusu.

    e paraya gelince tek kelime ile mükemmel bir domain. sanal alışveriş genişledikçe değeri artacak bir domain..
  • 09-12-2008, 05:10:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    para bu, dini imanı yoktur nolacağı belli olmaz, mutlaka kendini gösterir bi gün hayırlı olsun
  • 09-12-2008, 11:05:38
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık başında e olan domainlerde kesme işareti olmaması daha makbul, bu nedenle ekolay gibi siteler kesme işaretini zaman içinde kaldırdılar. ancak bu domaine göre de göreceli bir tartışma konusu.

    e paraya gelince tek kelime ile mükemmel bir domain. sanal alışveriş genişledikçe değeri artacak bir domain..
    Sağol, domain işini aktif takip eden bir kişi olan senin sözlerin ve görüşlerin benim için yararlı ve değerli.