Epara.Net / Yorumlarınız !
12
●816
- 08-12-2008, 21:02:48Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok yok, pagan arkadaşımız e ile başlayan domainler hakkında genel bir yorum yazdı. - 08-12-2008, 21:08:40Sağol mcsa, bu domain ile ilgili şunu demek istiyorum, şimdi normalde _ veya - gibi işaretler çok istenmez domain kayıt ederken, fakat bu gibi e takılı isimlerde (belki de e-mail den gelen bir alışkanlık) - işareti daha iyi oluyor, mesela epara.net mi istersin, e-para.net mi deseler ben e-para derim.
Domain yinede kötü demek istemiyorum, bence kötü değil, ama hangisi iyi dersek, (niye diyorsak artık, aklıma geldi yazıyorum
) e-para yada e-kredi, e-gazete , e-dergi, e-mail, e-mektup, e-posta, e-mesaj falan daha iyi sanki..
( Bu arada e-mektup.org ve e-kredi.org kayıtlı görünmüyorlar gayet güzel domain, alınabilir. ) - 09-12-2008, 00:38:49Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık başında e olan domainlerde kesme işareti olmaması daha makbul, bu nedenle ekolay gibi siteler kesme işaretini zaman içinde kaldırdılar. ancak bu domaine göre de göreceli bir tartışma konusu.
e paraya gelince tek kelime ile mükemmel bir domain. sanal alışveriş genişledikçe değeri artacak bir domain.. - 09-12-2008, 11:05:38Sağol, domain işini aktif takip eden bir kişi olan senin sözlerin ve görüşlerin benim için yararlı ve değerli.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
