domain: estetikforum.com
arkadaşlar bu domain ile ilgili bir site kursam tutar mı dersiniz?
yorumlayan herkese şimdiden teşekkürler..
estetik forum
5
●453
- 06-12-2008, 12:13:47baktım ben nette bir site kurulu, fakat çok yüksek aktif bir site değil,
çok iyi bir site olsaydı. sadece com un parktan günlük 1-2 $ lık geliri bile yeterli olurdu.
ama yinede şöle bir değerlendirme yaparsak
com = altın
net = gümüş
org = bronz
en değerlisi gene sende . - 07-12-2008, 11:42:35katılıyorum, ancak estetik ile ilgili bir forumun hitlerinin çok yüksek olmasını beklememek lazım. böyle bir foruma günde 2 000 - 3 000 kişi sokmak bile bana kalırsa büyük başarıdır.mcsa24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2008, 15:05:48Eğer güzel bir proje uygularsan siten tutar.
Örneğin; Bu siteye forum kur. Üyeler sorularını sorsunlar. bazı doktorlarlada görüş. üyelerin sorularını cevaplasınlar. Eğer böyle bir proje yürütürsen güzel birşeyler oraya çıkabilir. Reklam geliride fazla olur diye düşünüyorum. Sitenin fanatikleride olur.. Bildiğim bir site var anlattığım gibi. Çok büyük reklam geliri var.
