• 03-03-2021, 00:41:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir senedir benyazilimci.com adresiyle bir blog yönetiyorum. Sizce bu alan adı değerli mi? Görüşlerinizi bekliyorum
  • 03-03-2021, 00:48:54
    #2
    vasatın altı malesef
  • 03-03-2021, 00:50:05
    #3
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vasatın altı malesef
    Bu düşüncenizin sebebi nedir?