• 09-12-2008, 02:34:22
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dakika geç kaldın
    geç kalmadım da okumadım mesajları direk yazdım
  • 09-12-2008, 02:37:04
    #38
    proasus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç kalmadım da okumadım mesajları direk yazdım
    hayır kardeş kopya çektin demedim sadece 3 dakika geç kaldın dedim senin canın saolsun