• 30-11-2008, 09:53:25
    #10
    güzel bir domain bence...

    EDİT :"güzel bir domain bence... " yazmama rağmen "KODLAR EKLENDİ DEĞİŞİM DEVAM EDİYOR" yazdı.. anlamadım..???!!!
  • 30-11-2008, 10:06:32
    #11
    evet sanırım bugun sitede sorun var sanırım önceden yazılan konulardada sorun var
    neyse biz domaine dönemlim güzel bi domain yani öyle çok işte süper nasıl buldun aldın düsürdünmü denilecek kadar deil fakat iş görecek kaliteli bir projeylede ii yerlere gelebileck bir domain
  • 30-11-2008, 15:58:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana 300 olur 500 olu şeklinde yorum yapan kimse çıkartıp 500 vermez şu haliyle forumda maximum edeceği 100 lira oda meraklısını bulursan.
    Evet sabri forumda ne yazıkki domainler değerini bulamıyor.. Online leblebi sat fikri güzel geldi bu arada Neden olmasınki..
  • 30-11-2008, 16:02:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    çok hoş bir domain