• 06-11-2008, 03:22:59
    #1
    aldım ama iyi mi ettim
  • 06-11-2008, 03:25:16
    #2
    Daha çok aranan bişey olabilirmiş
  • 06-11-2008, 03:27:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynı domainin .net olanı forumda satışa çıkarılmıştı..
  • 06-11-2008, 03:29:57
    #4
    lcwaikiki.com a mail atayım da 50 ytl ye satıyom diyeyim
  • 06-11-2008, 08:06:50
    #5
    fzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lcwaikiki.com a mail atayım da 50 ytl ye satıyom diyeyim
    mail atmanız sıkıntı yaratabilir.. Bence site kurup bir yerlere geldikten sonra onların teklif vermesini bekleyin.
  • 06-11-2008, 08:09:31
    #6
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail atmanız sıkıntı yaratabilir.. Bence site kurup bir yerlere geldikten sonra onların teklif vermesini bekleyin.
    Arkadaşın verdiği örneğe katılıyorum
  • 06-11-2008, 16:17:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu arada lc nin Türk markası olduğunu benim dışında herkez biliyordu herhalde... =)
  • 06-11-2008, 16:21:58
    #8
    ilgli kelimede google de üst sıraya çıkarırsan domaini güzel bi fiyata satarsın