• 07-10-2020, 00:25:45
    #1
    Merhaba uzun süredir beklediğim domain a firmasindan backorder için koydum maalesef backorder yapamadan ben aldım şöyle söyleyeyim domain 22 Ağustos ,2001 yılında ilk reglenmiş fakat doğduğum ay günden tam bir yıl sonra tesadüf olay
    Şimdi sizce bu domaini ne için ve hangi amaçla kullanabilirim satacak olsam fiyat ne olurdu ?
  • 07-10-2020, 00:28:23
    #2
    org pek değer görmüyor ama kısa olduğu için değerlenebilir en kötü koleksiyon yaparsınız
  • 07-10-2020, 00:29:26
    #3
    .org uzantılı domainler pek değer görmüyor. Ancak alıcısını ve ilgilisini bulursanız iyi fiyata satabilirsiniz.
  • 07-10-2020, 00:29:55
    #4
    Hamit.org.uk ve Hamit.org oldu şuan Instagram kullanıcı adı almak için org.uk domaini kullandım olumlu cevao aldım mail için 13 gün diye mail geldi onu bekliyorum
  • 07-10-2020, 00:30:04
    #5
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    bir gün illa ki alıcısı çıkar hocam, hayırlı olsun
  • 07-10-2020, 00:32:37
    #6
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir gün illa ki alıcısı çıkar hocam, hayırlı olsun
    Kendi ismimde olduğu için aldım fakat dediğim gibi alıcısı çıkar sanırım ya da ben kullanırım domainin tesadüfleri hoşuma gitti
  • 07-10-2020, 00:34:23
    #7
    Bir index atın kalsın

    artık dizi film piyayası gelişti yarın bir gün bir dizi çıkar en azından bir iki sezon tutarsa örneğin dizi 300 bin tl okutursunuz örnek olarak

    veya bir iş adamı filan irtibata geçer
  • 07-10-2020, 00:34:50
    #8
    Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamit.org.uk ve Hamit.org oldu şuan Instagram kullanıcı adı almak için org.uk domaini kullandım olumlu cevao aldım mail için 13 gün diye mail geldi onu bekliyorum
    Hocam insanın başına ne gelirse ya meraktan diye bir söz var ya devamını indexsiniz tamamladı teşekkürler
  • 07-10-2020, 00:36:28
    #9
    volkanki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam insanın başına ne gelirse ya meraktan diye bir söz var ya devamını indexsiniz tamamladı teşekkürler
    @hamit kullanıcı adı için 2011 tarihli hesap ve ticari marka kaydı olarak belge oluÅŸturup gönderdim sadece 14 gün içinde mail.alacaksiniz olumlu diye geldi ÅŸimdi 14 gün bekleyeceÄŸim sonrasında zaten mavi tiki gelir 😂