Düşünceleriniz? +r10
7
●168
- 06-07-2020, 03:21:08expired domains tarzı bir proje olabilir,projesiz çöp bence reg fee.
- 06-07-2020, 03:22:22İsim olarak belki bir farklılık yaratabilir diye almıştım hocam değerli görüşünüz için çok teşekkürler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2020, 02:13:02JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleakarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu akşam başlıyorum çalışmalara umarım güzel birşeyler ortaya çıkar.GrafiGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle