• 17-05-2020, 01:27:30
    #1
    Merhaba herkese elimde mobilsystem.net var sizce nasıl bir domain? Com uzantısını 3000 euro ya koymuşlar. Ve ne gibi bir proje yapılabilir?
  • 17-05-2020, 01:49:24
    #2
    valla hocam telefon için güzel blog olur.
  • 17-05-2020, 01:50:38
    #3
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam telefon için güzel blog olur.
    Bende öyle düşündüm hocam. Yada güzel bir projede olabilir mobil ile ilgili
  • 17-05-2020, 02:38:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mobil sistemler (mobil sistem analizi, mobil sistem bilgi ve kaynak paylaşımı, mobil yazılım sistemleri) gibi bir çok alternatif düşünülebilir.
  • 17-05-2020, 02:41:17
    #5
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil sistemler (mobil sistem analizi, mobil sistem bilgi ve kaynak paylaşımı, mobil yazılım sistemleri) gibi bir çok alternatif düşünülebilir.
    Öneriniz için çok teşekkür ederim hocam saygılar
  • 17-05-2020, 03:18:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Direkt aklıma gelen mobil onay sitesi ama R10'da da yasaklandı artık o
  • 17-05-2020, 03:47:00
    #7
    Judith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt aklıma gelen mobil onay sitesi ama R10'da da yasaklandı artık o
    Detaylı anlatabilir misin hocam. Belki işime yarar 😀
  • 17-05-2020, 03:48:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    djcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı anlatabilir misin hocam. Belki işime yarar 😀
    https://www.r10.net/forumda/2318931-...lanmistir.html

    WhatsApp mobil onay, Facebook mobil onay, Twitter mobil onay, doğrulama siteleri mevcut. Google'dan bakabilirsiniz, domain bu tür bir yazılım ile projelendirilebilir. Ancak R10'da tanıtılması, müşteri çekilmesi yasaklanmıştır.
  • 17-05-2020, 03:49:56
    #9
    Judith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/forumda/2318931-...lanmistir.html

    WhatsApp mobil onay, Facebook mobil onay, Twitter mobil onay, doğrulama siteleri mevcut. Google'dan bakabilirsiniz, domain bu tür bir yazılım ile projelendirilebilir. Ancak R10'da tanıtılması, müşteri çekilmesi yasaklanmıştır.
    Anladım hocam paylaşımınız için teşekkür ederim