Selamlar,

Eski yıllanmış bir domainim var, ilk aldığım zamanlarda talep farklı olduğu için chat falan kurmuştuk. Şimdi zaman değişti talepler farklılaştı ismi almi(na).net bir şey kurmak ve paylaşmak istiyorumne yapsam bilemedim.

Yardımcı olursanız sevinirim.