• 08-05-2020, 01:46:01
    #1
    2 ve 6 hiç olmadı e-ticaret scripti kurulup satıla bilinir diye düşünüp aldım, sermayem olsa kendim eticaret için kullanırım.

    Not: Tekliflere açığım
  • 08-05-2020, 01:47:00
    #2
    Temaalim ve smsajansini beğendim
  • 08-05-2020, 01:52:34
    #3
    esofman.net çok iyi bence hocam
  • 08-05-2020, 14:51:20
    #4
    yasins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esofman.net çok iyi bence hocam
    kesinlikle. xml bayilikle eticarete girişesim var.
  • 08-05-2020, 14:52:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Deadlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle. xml bayilikle eticarete girişesim var.
    bence direkt giriş hocam muazzam güzel bir domain
  • 08-05-2020, 17:27:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tema alım domainiyle üzerine düşülerek güzel işler çıkartılabilir. Genel anlamda domainleriniz güzel, hayırlı olsun.