Domainlerim Nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domainlerim Nasıl?
5
●
143
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Domainlerim Nasıl?
08-05-2020, 01:46:01
#1
Deadlus
2 ve 6 hiç olmadı e-ticaret scripti kurulup satıla bilinir diye düşünüp aldım, sermayem olsa kendim eticaret için kullanırım.
Not: Tekliflere açığım
08-05-2020, 01:47:00
#2
Ogu2
Temaalim ve smsajansini beğendim
08-05-2020, 01:52:34
#3
yasins
esofman.net çok iyi bence hocam
08-05-2020, 14:51:20
#4
Deadlus
yasins adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
esofman.net çok iyi bence hocam
kesinlikle. xml bayilikle eticarete girişesim var.
08-05-2020, 14:52:54
#5
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Deadlus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kesinlikle. xml bayilikle eticarete girişesim var.
bence direkt giriş hocam muazzam güzel bir domain
08-05-2020, 17:27:55
#6
Judith
Üyeliği durduruldu
Tema alım domainiyle üzerine düşülerek güzel işler çıkartılabilir. Genel anlamda domainleriniz güzel, hayırlı olsun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler