• 02-05-2020, 20:55:20
    #1
    Merhaba,

    https://www.r10.net/domain-genel/233...ri-domain.html

    Konu açıp fikir edinmek istedim ama dayanamadım. 🙈

    Yorumlarınızı rica ederim.


    Telefonda olduğum için resim boyutunu ayarlayamadım. Çok büyük olursa affola...
  • 02-05-2020, 21:00:44
    #2
    yine ben yazayım, isim olarak güzel ama teknik olarak içeriğini ne yapacaksınız?
  • 02-05-2020, 21:25:49
    #3
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine ben yazayım, isim olarak güzel ama teknik olarak içeriğini ne yapacaksınız?
    Teşekkür ederim. Hocam açıkcası projelendirmek için vaktim yok. Daha ziyade açık arttırmayla satış mantığıyla aldım. Ancak borsa ağırlıklı finans sitesi olur diye düşünüyorum.
  • 04-05-2020, 22:56:20
    #4
    Yorum almayacak kadar kötü mü?