• 14-11-2019, 14:03:58
    #1
    Merhabalar , teknobayi.com alan adının kaydını gerçekleştirdim . Domain hakkında olumlu/olumsuz fikirlerinizi öğrenebilir miyim ?
    Teşekkürler .
  • 14-11-2019, 14:05:07
    #2
    Göze kulağa hoş geliyor. Olur bundan
  • 14-11-2019, 14:08:09
    #3
    @sivas; Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 14-11-2019, 14:23:56
    #4
    Güzel domain hocam başarılar dilerim, güzel e-ticaret sitesi olur kulağa hoş geliyor okunuşu.
  • 14-11-2019, 14:26:09
    #5
    @Jeal0usy; Değerli yorumunuz için teşekkür ederim .
  • 14-11-2019, 17:51:51
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    domaini beğendim başarılı
  • 14-11-2019, 17:54:38
    #7
    @Oktay90;Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 15-11-2019, 12:54:15
    #8
    Guzel domain hemen heyecanlanip satmayasin
    Tavsiyem biraz beklemelisin
  • 15-11-2019, 12:56:37
    #9
    @username; 360 küsür günüm var , acelesi yok Teşekkür ederim