• 11-08-2008, 20:58:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ataturke.com satışa koysam ne kadardan gider sizce arkadaşlar?
    Atatürk'e Yaz, Atatürk'e... gibi sloganlı siteler açılabilir
  • 11-08-2008, 21:17:26
    #2
    Atatürk isminin ticaret için kullanılmasını uygun bulmuyorum
  • 11-08-2008, 22:03:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Helelele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum.
    Domaini alacak kişiye site için ne yapacağını sorarak satarsanız iyi olacaktır. Domainin kötü işlerde kullanılmasını kimse istemez.
    Fiyat olarak projelendirilirse değeri artacaktır.
    Benim düşümcem ziyaretçi defteri kurulursa siteye tutabilir. Atatürk'e Yaz sloganlı bir site olcak, isteyen herkes Atatürk'e karşı düşüncelerini belirtcek.
  • 11-08-2008, 22:20:49
    #4
    reg free eder
  • 11-08-2008, 22:36:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Atatürke olan özlemlerin dile getirildiği bir site açılsa güzel iş yapar.
    Kafanızda uygun bi fiyat belirirse bana pm atabilirsiniz
  • 11-08-2008, 22:42:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    _D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürke olan özlemlerin dile getirildiği bir site açılsa güzel iş yapar.
    Kafanızda uygun bi fiyat belirirse bana pm atabilirsiniz
    Kafamda tam olarak bir fiyat yok kardeş Ama olursa pm atarım
  • 12-08-2008, 07:44:20
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Atatürk'e Saygıyla başlığı altında Atatürk ile ilgili bilgiler içeren bir site açılabilir.