• 21-03-2010, 13:51:42
    #10
    satmayı düşünürsen pm le ulaş
  • 23-03-2010, 11:07:31
    #11
    Vay be benim eski domainime bak saygı duydum , ellerinize sağlık gerçekten.

    Hayırlı olsun.
  • 23-03-2010, 12:10:16
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nerdeyse 2 senelik konu bu.

    05-08-2008 .