• 24-06-2019, 23:06:36
    #1
    farklı ulkelerdeki insanların bir birleri ile yazışarak dil öğrenmeleri için almıştım domaini
    scrpt bulamadım. domaini iyimi , yoksa at çöpe gitsin reg fiyatına deymez mi ?
  • 24-06-2019, 23:09:07
    #2
    seo açısından güzel bence
    • ihtiy4r
    ihtiy4r bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2019, 23:10:47
    #3
    Bence güzel domain değerlendirilebilir. Çöpe atmak mantıksız olur
  • 24-06-2019, 23:20:54
    #4
    Bende benzer bir proje gerçekleştireceğim hatta domaini hazır ama script yok. Onun içinde ya kendim yazacağım ya da yazdıracağım script, o şekilde şimdilik beklemede. Sizde eğer ben yapmak istiyorum diyorsanız bekletin domaini size zararı dokunmaz.