farklı ulkelerdeki insanların bir birleri ile yazışarak dil öğrenmeleri için almıştım domaini scrpt bulamadım. domaini iyimi , yoksa at çöpe gitsin reg fiyatına deymez mi ?
Bende benzer bir proje gerçekleştireceğim hatta domaini hazır ama script yok. Onun içinde ya kendim yazacağım ya da yazdıracağım script, o şekilde şimdilik beklemede. Sizde eğer ben yapmak istiyorum diyorsanız bekletin domaini size zararı dokunmaz.