Arkadaşlar , tavsiye ve görüşlerinize ihtiyacım var.
Hangi alan adı , nasıl bir proje ile giriş yapmalı ne dersiniz ? Tecrübenizle ışık tutun lütfen...
Şuana kadar değerlendirme yapan arkadaşlara teşekkür ederim. Benimde aklımdan 2 yada 3 alan adını projelendirmek geçiyordu , sizinde katkılarınızla bazı fikirler oluşmaya başladı kafamda. Tabii başka arkadaşların değerlendirme katkıları da olursa projelendirme noktasında bir netlik kazanacaktır fikirler. Ayrıca proje ortakları da alabilirim. Düşünen olursa...