• 18-09-2018, 20:03:36
    #1
    Merhabalar, şu sıralar yurtdışında şansını denemek isteyenlerin çoğaldığını düşünerek, Green Card başvuru danışmanlığı işi için adım attım. Bu konuda alanında en tecrübeli firmalardan birisi ile iş ortaklığı yapmaya başlıyoruz. Ben bu site üzerinden sadece talep toplayacağım diyebiliriz.

    Site altyapısı için Sitemio firmasının Kurumsal 3 lisanslı yazılımına karar verdim. Domain ve proje hakkındaki önerilerinizi belirtebilirseniz çok memnun olurum.

    Site henüz tam bitmedi. İçerikleri girmem gerekiyor. Ama yine de mevcut halini kontrol etmek isterseniz:
    www.green-card.co
  • 18-09-2018, 20:12:06
    #2
    Türkiye'de son 15 yıldır maalesef başvurularda patlama yaşanıyor. İyi bir sektör oluştu zannedersem bu konuda. Hayırlı olsun.
  • 18-09-2018, 20:31:56
    #3
    Basit bir forum doldurma işi sektöre döndü bu durum talebin çok olduğunu gösteriyor