• 26-06-2008, 13:23:26
    #1
    ZamazİNG.NET
    Düşüncelerinizi alabilir miyim?

    Alıcı olursa ederi nedir sizce?
  • 26-06-2008, 13:36:18
    #2
    bir domaın parasi

    cunku zamazing.org var pilliye ait. o piyasada hit yapiyor.

    Satarsan pilli.com a satmayı dene bence
  • 26-06-2008, 13:51:55
    #3
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir domaın parasi

    cunku zamazing.org var pilliye ait. o piyasada hit yapiyor.

    Satarsan pilli.com a satmayı dene bence
    satmak istersem satarım ama pilli.com olmayadabilir
    başkasınada satabilirim

    bizde belki birşey kurarız ve bizde hit yaparız..

    teknoloji haberleri ile ilgili bir blog ile bizde yola devam edebiliriz :P
  • 26-06-2008, 13:56:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Sitemiz 150.000 üyesi ile git gide büyüyor.
    150 bin üyen varsa niye satıyorsun
  • 26-06-2008, 14:46:29
    #5
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 bin üyen varsa niye satıyorsun

    tamam senimi kıracağım kardeş..satmam olur biter

    lazımsa vereyim sana

    senimi kıracağım
  • 26-06-2008, 16:27:31
    #6
    Pilli almaz bu domain'i , çünkü adamlar neredeyse full .org çalışıyorlar

    Zaten içerikle belirli yere gelen bir network , domain pekte önemli değil onlara
  • 26-06-2008, 17:33:23
    #7
    zaten zevkine domain alıyorum TheWebmaster
    zamanında sattıklarım yeter bana

    devamı....