• 04-06-2008, 00:01:47
    #1
    Arkadaşlar biraz önce nihatkahveci.net domainini regledim sizce domaini değerlendirebilirsek iyi iş yaparmı yorumlarınızı bekliyorum

    Teşekkürler..
  • 04-06-2008, 00:02:40
    #2
    Nihat Euro 2008'e damgasını vurursa iş yapar.
  • 04-06-2008, 00:03:09
    #3
    sanmıyorum iş yapacagını anca ispanyolca bir site yap belki oda
  • 04-06-2008, 00:11:17
    #4
    Teşekkürler yorumlar için
  • 04-06-2008, 00:17:40
    #5
    Nihat'ın bu döneminde iş yapmazsa hiç bi zaman yapmaz
  • 04-06-2008, 01:17:15
    #6
    umutcandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İspanyolca = Burak ?
    Güzel güzel misilleme yapsanda bana neyse
    2-3 yıl tut elinde Nihat Tr 'ye gelirse iyi iş yapar domain
    evet ispanyolca az boğalarla güreşirken küfür etmedim

    Ayrıca sana misilleme evet sen emrebelozoglu.org u bana vermedinya okadar 500 bin tane imza bile topladık
  • 04-06-2008, 01:20:04
    #7
    umutcandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Len det Ben sana 1.000.000 toplasam vericen mi bu domaini
    gözün kaldı dimi domainde çakal
  • 04-06-2008, 01:21:57
    #8
    umutcandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kalcak olm Görürsün öyle bi domain alcam ki Umut pc yi al domaini ver dicen
    Hehe burakpotuk.com mu alcan napıcan