İspanyolca = Burak ?
Güzel güzel misilleme yapsanda bana neyse
2-3 yıl tut elinde Nihat Tr 'ye gelirse iyi iş yapar domain
evet ispanyolca az boğalarla güreşirken küfür etmedim
Ayrıca sana misilleme evet sen emrebelozoglu.org u bana vermedinya okadar 500 bin tane imza bile topladık