• 04-04-2017, 11:42:38
    #1
    Sizce nasıldır ? nasıl kullanılmalıdır ? fikirlerinizi alabiliriyim.
  • 09-04-2017, 07:51:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam şahsen toplist veya dizin scripti kurarım.
  • 18-04-2017, 12:03:10
    #3
    Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam şahsen toplist veya dizin scripti kurarım.
    Fikriniz için teşekkür ederim